application

Hi almal

Ek is ook nuut hier by julle, en het heelwat al gelees wat 'n paar van my vrae al beandwoord het.

Ek wil ook gebruik maak van 'n agent,maar gaan dit die regte ding wees om te doen. Om dit self te doen lyk asof dit 'n berg is wat voor ons lê. Ek het al die booklets afgetrek en die nodige info probeer kry, maar is nog steeds onseker van wat ek moet doen.

Ek probeer om 'n sponsor te kry, maar weet nie waar om te gaan soek nie.

As iemand my dalk kan help sal ek dit vreeslik wardeer.

Hi Eddie

I agree, it is a mountain of paperwork that you require, however, once you have gathered your paperwork, all you have to do is complete your application forms. If you use an agent, he is not going to gather your paperwork for you, you still have to do that yourself, he is not going to complete your application either, you have to do that as well! All he can do is to check out your completed paperwork and application and submit your application. I personally think that anybody can do that. I know some people have special circumstances, in which case it may be easier to use and agent to lead you through the process.

I think if you tell us all a bit more about yourself, what you do, how old you are, what experience you have, etc., then perhaps it will be easier to advise you.

There are a number of people on this forum who can give you excellent advice!

Mara

Om 'n sponsor te kry moet jy of familie in Australie he of jy moet werk soek. As jy werk het wat jou wil sponsor sal hulle die applikasie proses vir jou hanteer en jy sal moontlik nie 'n agent nodig he nie. As jy wil soek na werksgeleenthede kan jy gaan kyk na www.seek.com.au of www.careerone.com.au onder andere.

Soos Mara se 'n mens het bietjie meer details nodig van jou situasie om regtig te kan help. 'n Goeie begin is om te sorg dat jou paspoort nie te naby aan verval is nie en om aansoek te doen vir unabridged geboorte sertifikate, want dit kan 'n rukkie neem.

Hi Eddie,

In watter lyn van werk is jy? Dan kan ons jou dalk 'n beter idee gee waar om te soek vir 'n werk sponsor. Dit is die maklikste en vinnigste manier om hier te kom. Soos Michelle sê: hulle hanteer dan die aansoek namens jou. Jy moet nog steeds self al jou papierwerk bymekaarmaak.

Groetnis,

Dreamy

Hi Eddie,

In watter lyn van werk is jy? Dan kan ons jou dalk 'n beter idee gee waar om te soek vir 'n werk sponsor. Dit is die maklikste en vinnigste manier om hier te kom. Soos Michelle sê: hulle hanteer dan die aansoek namens jou. Jy moet nog steeds self al jou papierwerk bymekaarmaak.

Groetnis,

Dreamy

Hi Almal

Dankie vir al julle replies

Ek is 34jr oud, getroud met drie kinders. Ek is 'n gekwalifiseerde plaatmetaalwerker (sheet metal worker) met 13 jaar ondervinding.

Bly in Pretoria en is 10 jaar werksaam by 'n steen maatskappy.

Watter papierwerk het ons alles nodig en waar kan ek my aansoeke in stuur as ek nie van 'n agentskap gebruik wil maak nie.

Dankie vir die web adres. Sal gaan kyk watter poste hulle alles bied.

Groete

Eddie

Hi Eddie

To start with, as Michelle said, you need to get your unabridged birth certificates for each member in your household. You also need to get an unabridged marriage certificate for you and your wife. You need to ensure that everyone has a valid passport, preferably for the next 4-5 years.

If you wish to check out the Australian immigration site, go to http://www.immi.gov.au/

For work check out the following

http://www.seek.com.au/

http://mycareer.com.au/

This should get you started.

Mara

Hi Eddie,

Hierdie is n link vir n Aus. maatskappy wat spesifiek Suid-Afrikaners oner andere "sponsor" om in Aus te kom werk, hulle reel ook jou visa vir jou https://onesteel.nga.net.au/fnt_jobs_list.cfm

Hulle het heelwat poste op die oomblik ek is nie seker watser jy voor kan aansoek doen nie aangesien ek nie baie weet van die tipe werk nie maar kyk gerus. As daar nie op die oomblik iets is nie kan jy altyd weer later kyk hulle het gereeld nuwe poste.

Hulle gaan binne die volgende maand ook reqruiters SA toe stuur maar jy moet eers aanlyn aansoek doen voor jy die informasie kan kry.

Ek hoop dit help :(

Hi Eddie

Jammer maar ek kan nie so goed Afrikaans stryf nie so ek gaan Engels praat.

What do you do for a living? Perhaps we can help out.

Hi Georgia001

He said he was a qualified sheet metal worker with 13 years experience.

Mara

Hi Eddie

Jammer maar ek kan nie so goed Afrikaans stryf nie so ek gaan Engels praat.

What do you do for a living? Perhaps we can help out.

Hi Georgia :censored:

My Eng spelliing is not so good either, but I'm trying my best. Like Mara already said, I am a sheet metal worker ( boilermaker ) 13 years experience and I am 34 years of age

Hi Eddie

I just got sponsorred by a company in Perth, I suggest you go to the websites of all the big companies you can find, I had a lot more successs from the companies self rather than from the agencies.

PM me your e-mail and I wil send you a list of engineering companies in Aus.

The company that sponsorred me is looking for maintenance fitters, so if you or any one else knows some one that is looking to be sponsorred, send me their cv and I will pass it on to my new boss.

Good luck

Leon

Edited by Leonp

Hi Eddie,

Just want to say I know the whole application process looks like Mount Everest from where you are standing, but rather do it yourself, we paid an agency to assist us in our applications and I regret it almost everyday.

Just one more thing, take the advice of the others that had replied to your posting, start applying for jobs on the website mentioned by Mara, that’s what we are doing and this week my husband got 2 e-mails of companies that are willing to sponsor him if his job application is successful, and we didn't even request a sponsorship, but if they offer we are certainly not gonna decline.

Best of luck with the job hunting and visa application.

Sulona

Hi Eddie

I just got sponsorred by a company in Perth, I suggest you go to the websites of all the big companies you can find, I had a lot more successs from the companies self rather than from the agencies.

PM me your e-mail and I wil send you a list of engineering companies in Aus.

The company that sponsorred me is looking for maintenance fitters, so if you or any one else knows some one that is looking to be sponsorred, send me their cv and I will pass it on to my new boss.

Good luck

Leon

Hi Leon

I will realy appreciate it. My e-mail is jacedward@gmail.com

I was just busy searching the net, but its quite an effort.

Thanks for the help

Eddie :censored:

Hi Eddie,

Just want to say I know the whole application process looks like Mount Everest from where you are standing, but rather do it yourself, we paid an agency to assist us in our applications and I regret it almost everyday.

Just one more thing, take the advice of the others that had replied to your posting, start applying for jobs on the website mentioned by Mara, that’s what we are doing and this week my husband got 2 e-mails of companies that are willing to sponsor him if his job application is successful, and we didn't even request a sponsorship, but if they offer we are certainly not gonna decline.

Best of luck with the job hunting and visa application.

Sulona

Hi Sulona

I think that's the best, a lot of people adviced me other wise. I'll take it from the pro's

Thanks

Eddie :unsure:

Hi Almal !

Ek en my vrou is in die proses om aansoek te doen vir werk/burgerskap in Australië. Ek sal graag raad wil hê oor die maklikste proses om te volg vir werk/immigrasie. Ons het familie in Sydney en sal indien moontlik in NSW wil werk. Ek is n departmentshoof (opvoedkundige leiding) by Laerskool Monumentpark en my vrou is n senior wetenskaplike by Krygkor . Ouderdomme is 42 en 41.Ons woon in Pretoria.

Dankie vir die forum

Anton Welgemoed.

Hi Anton

Begin soek by hierdie websites, die meeste werkgewers in Aus wat bereid is om iemand te borg, adverteer in SA. Waneer jy kies waarna om te soek, sit in "Australia" dan kry jy al die poste vir Aus.

www.jobs.co.za

www.bestjobs.co.za

www.careerclassifieds.co.za

www.careerjunction.co.za

www.ioljobs.co.za

www.jobs4u.co.za

www.careerweb.co.za

www.thejobindex.co.za

As jy eers n werkgewer kry wat belangstel, verduidelik hulle alles vir jou. In my geval het ek hordes informasie gekry en toe doen die werkgewer se agent alles. Dit is nie so moeilik nie.

Sterkte

Leon

Hi everyone, i'm in the same bootjie as Anton (beginning of the process. i'm a Qualified Horticulturist (National Dip. horticulture, 1992) with 13 years experiance. In OZ i'll be called a head Gardener (can't understand that one!) can anyone help me wit info regarding sponsors, companies to contact ect?

it will be greatly appreciated!

regards,

Hannes