Jump to content

Photo
- - - - -

My eerste huisskoonmaak

• Please log in to reply
17 replies to this topic

#16 Biltongboer

Biltongboer

Permanent Resident

• Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1,077 posts
  • Landed:Sep 2008
  • RSA Location:Windhoek
  • Language:Afrikaans

Posted 25 September 2008 - 11:29 PM

Ja Thys, al gehoor van maar nog nie gesien nie. Is jy nog in SA? Ek dink amper online gaan jou beste opsie wees. Indien al in Aus, probeer dalk Good Guys of Harvey Norman? Maar soos gesê - ek het nog nooit die ding gesien nie.

Ek dink hulle moet een maak waarop jy kan ry, soos 'n grassnyer. Maar dan sal ek weer in als vasry.

:ilikeit:

Ek het hier in Perth 'n ou langs die pad gesien met een. Hy maak skoon terwyl die ander ouens aan die pad werk. Hy suig die gemors sommer so van die pad af op, reg agter die lorrie wat een of ander werk doen. Amazing hoe hierdie mense werk hier...

#17 Madelein

Madelein

Gold Member

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 348 posts
  • Landed:Feb 2004
  • RSA Location:Durbanville (Cape Town), Hermanus
  • Language:Afrikaans/English

Posted 28 September 2008 - 01:01 AM

Hi Thys

Ek het vir my een van daai oulike Robot Stofsuiers gekoop, want mens mag nie sweet in Brisbane weer nie. Dis hel om self dit te doen. Dit werk absoluut wonderlik, sy naam is Roberto en hy gaan "dock" homself as die battery bietjie sag raak. Werklik 'n goeie koop.

Bietjie raad:
Elkeen maak die toilet skoon na gebruik. Die een wat die laaste rol papier gebruik, moet sorg vir nuwes.
Spuit stort met soapscum remover na gebruik. Dit kos bietjie roetiene, maar dit werk.
Moenie 'n wasgoedmandjie in die badkamer hou nie, laat almal hul wasgoed in die masjien gooi. Hou wit eenkant in die mandjie. Die een wat sien dis vol, sit die masjien aan om te was.
Was jou klere, skud uit voor jy hang en vou dit netjies op wanneer jy dit van die lyn afhaal, stryk as dit rerig nodig is. Of tumbledry dit, dit maak die meeste kreukels weg. Koop klere wat min stryk nodig het, dit help.
Was skottelgoed na gebruik, gelukkig het ek 'n skottelgoedwasser - maak dit net veel makliker. So ook die stoof ens.
Gooi oortollige kos weg, of kook net genoeg.Vermy dit om goed in bakkies te stoor vir later. Weet dit klink naar om kos weg te gooi, maar dit maak dit veel makliker. In meeste QLD huise is daar insinkerators, waar jy die kos kan wegmaal in die drein. Better om die natuur te voed as om ongewenste bakterie in die yskas te laat kweek.

Op die oomblik werk dit goed in ons huishouding.

Om die waarheid te se, met Roberto se hulp, stof en mop ek elke 2e week. Roberto doen sy ding elke 3de dag, goed in roetiene.

Dis moeilik om jou familie in die roetiene te kry, ons was te gemaklik daar anderkant. Maar elkeen moet sy kant bring, dit maak dit net soveel makliker, veral as vroulief moet werk en sy kan nie byhou met huiswerk nie. Vergeet die idee van: dis 'n vrou se werk, of 'n man se werk. Dis "teamwork" hierdie kant.

Sterkte almal, daar is altyd 'n makliker uitweg.

Groetnis

M

#18 Maplasies

Maplasies

Rollercoaster ride!

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 149 posts
  • Interests:too many - 4x4, camping, touring, hiking, reading, art, gardening,love the outdoors, spending time with my family
  • RSA Location:all over
  • Language:English/Afrikaans

Posted 29 September 2008 - 07:50 AM

nou het die trane gerol soos ek lag, dit als klink bekend! thanks! :blush:

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users